Texten på svenska på kommande! /This text in English coming soon!
Kaupan ehdot
Snowpark Parra (Vapaa-ajankeskus Parra Oy) 0761616-6 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yhteisöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Osapuolet
Kauppias
Snowpark Parra (Vapaa-ajankeskus Parra Oy)
Luovantie 700
040 843 4247
info@parra.fi
0761616-6
Asiakas
Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja ostaessaan tuotteita ja palveluja Snowpark Parran Internet-palveluissa.
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Sopimusehdot koskien varattavia ja vuokrattavia tuotteita ja palveluja
Suomen Hiihtokeskusyhdistys ry (SHKY) ja kuluttaja-asiamies ovat neuvotelleet kuluttaja-asiamiehen hyväksymät hiihtokeskuspalveluja, välinevuokraamoita ja hiihtokouluja koskevat ehdot. Sopimusehdot on päivitetty lokakuussa.2019.
Sopimusehdot ovat luettavissa verkkosivuillamme.
Sopimusehdot
Sopimusehdot koskevat myös verkkokaupan kautta varattuja tai vuokrattuja tuotteita.
Verkkokaupan yleinen 14 vuorokauden palautusoikeus ei koske ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.
Toimitusehdot koskien ostettavia fyysisiä tuotteita
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita.
Palautusoikeus ei koske ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.
Asiakas vastaa lähetetyn tuotteen osalta sekä toimitus- että palautuskuluista. Peruutustilanteessa vain itse ostetun tavaran hinta palautetaan.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Toimitus
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut on nähtävissä joko tuotteen yhteydessä tai ostoskorissa ennen maksamista.
Tilauksia postitetaan 2-3 kertaa viikossa. Toimitusaika on yleensä 4-7 arkipäivää.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle.
Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Payments
Visma Pay (Visma Payments Oy, business-id FI24865594) is the payment facilitator of the online shop. Visma Payments Oy is a payment facilitator authorized by the Financial Supervisory Authority of Finland.
The payment process is conducted in the online service of Visma Pay. Visma Pay or Visma Payments Oy is shown as the receiver of your payment in the bank account listing and in your invoice. Paying with Visma Pay is safe. All information is exchanged through secured connections.
The trade happens between the online customer and the online shop. The online shop is responsible for all obligations related to the trade.
Read more about Visma Pay: https://www.visma.fi/vismapay/
Payment methods
With Visma Pay you can pay your order by an internet banking account, a wallet, a payment card (credit/debit), an invoice or a partial payment. The following methods of payment are supported: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- and Debit MasterCard payment cards.
MobilePay: You can pay with your MobilePay wallet if you have allowed online payments in the settings of the MobilePay application. Payment via MobilePay takes place directly from the payment card linked to MobilePay. If charging the payment from the linked card fails, MobilePay can not be used in the online shop.
Pivo: Terms and conditions of Pivo can be found here: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Contact Visma Pay
Visma Payments Oy (business-id FI24865594)
E-mail: helpdesk@vismapay.com
Telephone: +358 9 315 42 037 (workdays 8-16)
Address: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta, Finland